Oss bloggere lizzom

I dag dere, i dag kan jeg skrive et blogginnlegg som blir veldig bloggete på en måte.

For i dag har jeg nemlig vært på kafé sammen med andre bloggere. For noen dager siden sendte Maria meg en melding og sa at vi skulle møte Elizabeth Michelle, noe jeg selvfølgelig måtte være med på. Jeg har jo tross alt lest bloggen hennes en goood stund nå.

Og dere, hun var akkurat så koselig som jeg hadde sett for meg. The three of us hang faktisk sammen fra rundt halv 6 til rundt 9, og det var utrolig hyggelig. Noe som definitivt må gjenntas. (Jeg tror ikke du kan flytte herfra frøken..)

Som den elendige bloggeren jeg er, så hadde jeg selvfølgelig ikke med meg kamera. Dere får derfor nøye dere med et mobilbilde:

Ellers kan jeg nevne at One Direction kom ut med ny sang i dag; Live While We’re Young, og allerede mens jeg hørte den første gangen, visste jeg at dette kom til å være en av mine favorittsanger i tiden framover.

Nå er det konsert med One Direction på iTunes, og alle hjerter gleder seg!

Today I’ve met one of my favourite bloggers, Elizabeth Michelle. She was just as sweet and nice as I imagined, so that’s cool. And just in case you didn’t understand it by seeing the video, One Direction released their newest song today; Live While We’re Young. Needless to say, I love it!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Oss bloggere lizzom

  1. Hahaha, er ikke du bare herlig så vet ikke jeg altså! Dårlig at jeg ikke fikk et ordentlig bilde av dere… og ikke et eneste bilde av alle tre sammen. Skuff.. men utenom det, en perfekt kveld altså😀 Må møtes igjen! Og selv om jeg flytter, så får du/dere lov til å invitere meg på besøk😉 Fnis (fnisehumør nå altså!)…🙂

  2. Jeanette M sier:

    Så gøy å møtte andre bloggere😀

  3. Hehe. Bloggete blogging!😀 Hihi!

  4. Desiree sier:

    Høres ut som dere hadde det koselig🙂 Godt å treffe likesinnede ;)) Håper du snart får deg jobb og bolig, alt bruker ordne seg for snille jenter vet du🙂 God helg!

Legg igjen en kommentar

