For some time there were umbrella vending machines in the city, but these did not turn out to be a success.

Dere kan tro det er godt å være i Bergen (Sånn hvis dere ser bort fra alt regnet..)! Jeg har møtt så mange av alle de fine menneskene jeg har savnet så sårt, og jeg har hatt det så gøy! Innebandytreninger (Trening nummer to er overstått i dag, og jeg kjente allerede at ting gikk litt bedre enn sist.), shopping (Don’t worry mamma, jeg har kun kjøpt ting jeg faktisk måtte ha. Nye thights, sko, toalettsaker, rosa paraply…), frisørtime, beautymesse(som ikke var heeelt så fantastisk som jeg hadde håpet på), innebandyfest, osv osv…

Jeg er fortsatt arbeidsledig, men det går seg vel til etter hvert. Jeg har ikke mistet motet riktig ennå.

Og det var dagens lille oppdatering, så vet dere det liksom.

It’s great beeing in Bergen again. The rain is awful, but everything else is wonderful! I’ve played floorball, met so many of the lovely people that I love, done some light shopping, went to the first floorball party of the season, cut my hair, went to a beauty fair (Or something like that), and I’ve just had an amazing time so far.

I’m still unemployed, but I haven’t lost faith just yet.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til For some time there were umbrella vending machines in the city, but these did not turn out to be a success.

  1. Er det ett sted de skulle ha suksess så må jo det være Bergen!😛

  2. IIiih, og jeg gleder meg til å endelig få møtt deg😀

Legg igjen en kommentar

