Physical fatigue or muscle weakness and/or aches, is a direct term for the inability to exert force with one’s muscles to the degree that would be expected given the individual’s general physical fitness.

Dag én i Bergen er overstått, og man kan trygt si at jeg er sliten.

Vi startet med en rolig runde på byens kjøpesentre, og jeg fant absolutt ingenting av det jeg egentlig skulle ha.. Eller, jeg fikk kjøpt det paret med sko jeg planla, og jeg kjøpte nødvendige ting som f.eks shampo og balsam.

Etter shopperunden, som tilsammen faktisk varte i 6 timer, var det tilbake til Karens casa for å hente treningstøy og for å kjapt spise en brødskive med leverpostei (Ja, dere leste riktig. Jeg informerte dere nettopp om noe så unyttig og uinteressant som hva jeg hadde på brødskiven..), før vi igjen bega oss ut i Bergens gater. Denne gang for å finne Møhlenpris, Vitalitetssenteret og flotte innebandyspillere.

Vi fant alt vi lette etter og mere til. Etter en kjapp runde med klemmer og hallo, var det klart for trening. Og for å si det sånn, jeg er dårlig trent! Etter tre meter med løping var jeg utslitt… Ingenting gikk slik jeg ville, og jeg følte virkelig at det var på tide å legge kølla på hylla.

Nå etter en god dusj, er jeg litt mer optimistisk. Jeg vurderer ikke å pensjonere meg helt ennå, men jeg ser for meg at veien til kondisjon blir lang og vanskelig… Kryss fingre og tær for meg da dere!

My first day in Bergen has come to an end, and to say that I’m exhausted would be an understatment. I’ve been shopping for hours, and at the end of the day I had my first floorball practice in ages. I have the longest way ever to get in shape, but hopefully I’ll manage… Cross your fingers for me!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Physical fatigue or muscle weakness and/or aches, is a direct term for the inability to exert force with one’s muscles to the degree that would be expected given the individual’s general physical fitness.

  1. Desiree sier:

    Du klarer nok helt sikkert å komme i form igjen, synes du er flink🙂 Håper du får det flott i Bergen, selv om du blir å savne sussebassen🙂
    Her oppe sloss tåka og sola om plassen akkurat nå, får håpe sistnevnte vinner!

Legg igjen en kommentar

