Leaving

Bergen dere. Bergen! Jeg er på vei, og om bare noen timer er jeg der. Jeg gleder meg virkelig som et lite barn på julaften, men dere vil ikke tro hvor vanskelig det var å dra hjemmefra i dag…

En ting var liksom å si adjø til mamma og pappa. Det har jeg liksom gjort før. Men å vinke farvel til verdens fineste Sussebass, det var vanskelig det! Det ble mange tårer, og mesteparten av maskaraen endte vel opp i pelsen til den stakkars hunden.

Nå sitter jeg jammen med tårer i øynene her på flyet også, og folkene rundt meg må jo tro det er noe forferdelig galt med meg.

Jeg hadde aldri i mine villeste drømmer trodd at et så lite vesen kunne bety så mye for meg. Likevel er jeg mer glad i lille Lucas enn hva jeg er i meg selv.

Det er nesten sånn at en liten del av meg håper jeg ikke skal finne en jobb i Bergen, for i såtilfelle får jeg se den lille isbjørnen min igjen snart.

I’m on my way to Bergen, and already I’m feeling a longing to go back. I already miss my little puppy like crazy. I’m used to saying goodbye to my parents, I have done it for several years now. I’m not used to saying goodbye to my little baby though, and that poor puppy ended up with most of my mascara in his fur.

20120912-115619.jpg

jeg er forresten i Bergen nå. Sitter på Bit og spiser en sen frokost.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Leaving

  1. Skjønner at det må ha vært vanskelig å reise fra den søte voffen ❤

Legg igjen en kommentar

