Bergen <3

Okey, så jeg har ikke skaffet meg noen jobb ennå, men på tirsdag reiser jeg til Bergen!

Jeg gleder meg som en liten unge. Dere aner virkelig ikke hvor mye jeg har savnet byen, menneskene og minnene. Jeg får treffe noen av de aller fineste menneskene jeg kjenner igjen, jeg får spille innebandy, OG jeg skal feire bursdagen min der! Score! So I still don’t have a job, but at least I’m going to Bergen. I’ve booked a one-way ticket, not wanting to think about the possible return just yet, and I’m leaving on Tuesday. I’m looking forward to it! You guys wouldn’t believe how much I’ve missed the city, the beautiful people and all the memories. I’ll meet some of the best people I know again, I’ll play floorball AND I’ll be celebrating my birthday there. Score!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Bergen <3

  1. Helene sier:

    Alltid kjekt å få returnere til en plass man virkelig liker🙂 Jeg har aldri vært i Bergen, men håper jeg får muligheten til å dra dit en dag.

  2. Desiree sier:

    Du får kose deg masse! Har heller aldri vært i Bergen, men en dag skal jeg også dit🙂

Legg igjen en kommentar

