I <3 birthdays?

Vanligvis ville jeg sagt at jeg ELSKER oppmerksomheten jeg får på bursdagen min. Fra bursdagen min i 2009.

I år er jeg ikke så sikker.

Jeg har innsett at jeg snart er 24 år gammel, og jeg har egentlig ikke oppnått noe i livet ennå.. Hva har jeg å se tilbake på liksom? Jeg er halvveis til 48 og jeg føler jeg fortsatt mangler alt.

Forhåpentligvis er jeg i Bergen på bursdagen min i år da, så det kommer vel noe positivt ut av det hele. Jeg får treffe igjen gode venner som jeg savner veldig.

Uansett, tradisjon tro så må jeg jo nesten skrive en liten ønskeliste. Ikke at jeg pleier å få noe av det jeg faktisk ønsker meg, men det er nå en annen sak.. Jeg liker å ønske meg ting, og i år er ikke noe unntak selv om listen i år er bemerkelsesverdig mye kortere enn hva den vanligvis er.

  • Dolce Gusto kaffemaskin.
  • Konsertbilletter. Jeg vil jeg vil jeg VIL se One Direction i 2013!
  • En ape som skal hete Bob Dylan eller et beltedyr som heter Justin Bieber
  • Penger, fordi jeg snart er arbeidsledig, og dermed også snart blakk…
  • Jobb og leilighet i Bergen❤

My birthday is coming up and usually I would be thrilled, but this year I’m actually a bit scared. I’m scared because I’ve realised that I’m turning 24 and I still haven’t accomplished anything with my life.

True to traditions I’ve set up a wish list, even though I practically never get anything of what I wish for. The list is unusually short this year though.

  • Dolce Gusto coffee maschine
  • Concert tickets to see One Direction in 2013
  • A monkey that’s named Bob Dylan or an armadillo that’s named Justin Bieber
  • Money because very soon I’ll be unemployed, and therefore broke as well.
  • A job and an apartment in Bergen❤
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til I <3 birthdays?

  1. Desiree sier:

    Det er vel helt som det skal være, ung lenge🙂 Ikke som meg som var 21 med hus og bil og mann og barn, og bra jobb da ;)) Da jeg ble 25 så var det helt grusomt, for da var jeg så etablert at jeg følte jeg sto med en fot i grava allerede🙂 Men angrer ikke på det, men synes det er greit at de som er unge i dag får litt tid på seg før de finner den veien de skal gå.
    Jeg er snaaaaart 50, mye værre hehehehe eller det er jo noen år igjen da ;)))
    Klem!

Legg igjen en kommentar

