Sad memories

How can one little thing like this, bring back such hard feelings?

Lukten, smaken, fargen, alt… Jeg kjenner på tomhetsfølelsen den gir meg. Følelsen av ensomhet og sinne. Hver gang jeg bruker den, tenker jeg tilbake og det plager meg.

Likevel fortsetter jeg å bruke den. Det burde være kjempelett å bare kaste den i søppelbøtten og la livet gå videre. Jeg klarer det ikke. Jeg holder fast i tanker som nesten bare er dårlige minner nå. Det var fint, et lite øyeblikk. Så ble alt vondt.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Sad memories

  1. linnjones sier:

    enig med over, kast den! det må være vannvittig med bakterier i dem etter hvert også😛

    men jeg kjenner godt til det med lukt! om jeg kjenner en lukt, så bare PANG faller det en tanke eller en følelse ned i hodet på meg. som en shampoo, den minner meg om mamma, også er det negative lukter, som gir negative minner. er rart det der.

  2. Shamini sier:

    Jeg skjønte egentlig ikke innlegget? Hvorfor vondt? Hva er galt med den?😛 For min del gir den jo bare vonde minner, siden jeg fikk verandaleppe og lignet Dolly Duck i to uker før reaksjonen gav seg og smertene bare ble et minne.

    • Linn sier:

      Hehe, jeg skjønner at det ikke er helt lett å forstå innlegget. Jeg skrev det mest for å få ut tankene mine. Den minner meg om det som var, men som ikke er lenger kan man si. Jeg gikk gjennom en tung periode for et par måneder siden, og den holder meg på en måte litt fast der kan man si. det er bare utrolig vanskelig å faktisk klare å kaste den. Det føles litt som om det å kaste den betyr det samme som å kaste minnene, og selv om de gjør vondt å tenke på, så er de også fine.

      • Shamini sier:

        Aah, det burde jeg strengt tatt skjønt helt av meg selv. Jeg vet akkurat hva du mener, har noen sånne ting selv.. som jeg rett og slett ikke har hjerte til å kvitte meg med, selv om det kanskje hadde vært det beste. Vil ikke råde deg til noe du kanskje vil angre på, og ærlig talt.. det er jo bare du som vet hva som er rett avgjørelse.🙂

  3. Tilbaketråkk: Dreaming of Yesterday |

  4. oz garcinia sier:

    It is quite crucial for athletes to stay in form.
    Your body genuinely requires a variety of meals items to stay balanced.

Legg igjen en kommentar

