Tomorrow!

De av dere som følger meg på Facebook/Twitter/Instagram har kanskje allerede sett dette, men jeg legger det ut her og jeg. 

I morgen tidlig setter jeg og Veronica oss på bussen mot London, og bare noen timer senere entrer vi Harry Potters magiske verden. Jeg gleder meg virkelig som et lite barn!

Going to visit Harry Potter’s magical world tomorrow, and I’m more excited than a child in a candy store!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Tomorrow!

  1. Karina sier:

    Æ ignorere innlegget ditt bevist, å sir heller at tomatsuppe man lage sjøl e no helt anna enn posesuppe fra toro! Bør testes, true story..;)

Legg igjen en kommentar

