Today was amazing!

Dagen i dag har vært ekstremt lang, utrolig slitsom, men fantastisk herlig!

Jeg har tatt haugevis med bilder, men jeg har rett og slett ikke energien til å se hva som er brukbart og ikke brukbart akkurat nå. Lyset var ikke det enkleste å jobbe med, så kvaliteten er sikkert ikke hva jeg helst hadde foretrukket, men forhåpentligvis er det noe brukbart.

Uansett har jeg hatt en ubeskrivelig bra dag, og jeg er enormt glad for at jeg tok turen til London i dag.

Forresten! Er det bare jeg som ser flere forskjellige ansikter på dette bildet her? 

Jeg synes ansiktene minner meg litt om Alvefolket/Elf Quest. Hva tror dere? Eller er det bare jeg som ser ansiktene kanskje?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Today was amazing!

  1. Desiree sier:

    Nei trur ikke æ ser ansiktene🙂 Kanskje æ ikke vil se😉
    Ja tenk at no har snart skoleåret ditt gått! Du har overlevd også, ikke så værst det da🙂
    Masse flotte bilda har du også tatt, koselig å titte innom dæ her! Selv om ikke æ e så glad i å lese engelsk😉 Trur d e for at æ ikke orke konsentrere mæ sånn😉

    Ha ei flott ny og spennende uke!

Legg igjen en kommentar

