As Harry begins to explore the magical world, the reader is introduced to many of the primary locations used throughout the series.

Prøv å gjett hvor jeg skal på søndag da dere!

Jeg og Veronica skal til London for å besøke Warner Bros og Harry Potter. Jeg tror det blir en magisk opplevelse! 

Og for å gjøre det hele enda bedre, så får jeg besøk av verdens beste Pernille samme dag! Jeg gleder meg virkelig som et lite barn!

Jeg har elsket Harry Potter i mange mange mange år nå. Har sikkert lest bøkene ti ganger i snitt hver. Enkelte flere ganger enn andre. Jeg har sikkert sett filmene ti ganger også, og jeg blir liksom aldri lei. Jeg har kanskje et litt mindre ivrig forhold til serien nå enn jeg hadde for noen år siden, men jeg er fortsatt utrolig glad i bøkene og filmene.

Veronica and I are going to London to visit Warner Bros and Harry Potter on Sunday, and I really can’t wait. And to top that, Pernille is coming to visit me on the same day. Does it get any better?

What’s your relationship to Harry Potter like?

 

Bildene er hentet her.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til As Harry begins to explore the magical world, the reader is introduced to many of the primary locations used throughout the series.

  1. Heldig grisen, håper det kommer masse masse bilder fra turen din dit😀

    Ikke missunelig i det hele tatt? neida…:P hehe

  2. Fy søren, noe så gøy😀 Du kommer nok til å få det helt supert!

Legg igjen en kommentar

