Oppsummering: Mars

Oppsummering av årets tredje måned.

Jeg startet måneden med å fortelle dere om hvor motløs jeg til tider føler meg når det kommer til skolearbeidet mitt. Jeg sendte læreren min en link til Flickr-kontoen min, og håpet på det beste.

Jeg reiste til Spania med 26 fremmede gutter og 2 lærere, og jeg hadde det helt fantastisk! Turen kan dere lese om hvis dere vil: Dag 1, Dag 2, Dag 3, Dag 4. Jeg viste dere også hva jeg kjøpte på turen. 

Jeg delte en video fra Santiago Bernabeu.

Jeg snakket om England og penger. Don’t worry, de andre innleggene i mini-serien min om livet i England er på vei. Jeg har bare litt mye å tenke på for tiden. 

Jeg hadde et bittelite sammenbrudd og taklet det med å fortelle dere litt om selvtillitten min, England og Norge. 

Jeg hang litt etter på Bloglovin’, og har først nå kommet meg gjennom alt.. 

Jeg feiret St. Patricks day sammen med en hel haug med fine mennesker og tilbragte mye tid sammen med Rebekka. 

Jeg drømte om både kjærlighet, gutter, vesker og klær. 

Jeg viste dere listen over hva jeg foretrekker, var lat dagen derpå, og la ut mitt første «Himmelsk» bilde. 

Jeg startet påskeferien, og jeg hadde ekstremt mye å gjøre. Lite ble gjort. 

Jeg fortalte dere en liten haug med små historier, og jeg fikk besøk av familien min. Det var koselig! 

Vi besøkte Isle of Wight, og så var plutselig måneden omme. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Oppsummering: Mars

  1. Jeanette M sier:

    Åh, det hoper seg skikkelig opp om man ikke er innom bloglovin på en stund. Høres ellers ut som du har hatt en fin måned sett bort fra litt motløshet🙂

Legg igjen en kommentar

