Små historier

Jeg har egentlig haugevis med små historier jeg gjerne vil fortelle dere, men ingen av de er lange nok til å egentlig være nok til et helt blogginnlegg. 

Derfor samler jeg opp noen av de her! Var ikke det en god ide?

  • Vet ikke om dere husker at jeg nevnte Luke som satte seg ved siden av meg på flyet nedover da jeg dro til Madrid? Vel, jeg møtte han da jeg var ute for noen dager siden. Han kom bort til meg, ga meg en klem, og spurte hvordan det gikk med meg. Så snakket vi litt om Spania, og plutselig sa han: «Sorry at jeg ikke snakket til deg på flyet nedover. Jeg hadde lyst, men jeg turte ikke!» Jeg kunne ikke gjøre annet enn å le jeg.
  • Jeg møtte flere av guttene fra turen på Oceana den kvelden. Tror kanskje det var fire  eller fem, og ingen av dem var folk jeg egentlig snakket med mens vi var i Spania. Likevel kom de alle bort til meg og ga meg en klem og skulle snakke. Utrolig hvor glad vi alle er i hverandre etter å ha drukket litt.
  • Her om dagen ble jeg bedt med på date av en random jeg møtte på gaten. Jeg fant på verdens lameste historie om en inteteksisterende kjæreste som var veldig sjalu av seg. Dette var altså etter at fyren hadde bombadert meg med 1000 tekstmeldinger og 100 forsøk på telefonsamtaler iløpet av et døgn. Jeg må lære meg å ikke gi bort telefonnummeret mitt til fremmede.
  • Om to dager kommer familien min på besøk. Mamma, pappa, lillebror og lillesøster. Jeg gleder meg som en liten unge på julaften! Lillebror og lillesøster skal bo hos meg, mens mamma og pappa skal bo på hotell. Jeg sa de kunne bo her for å spare litt penger. Egentlig var det for at jeg skulle slippe å være alene. Huset er ufattelig tomt nå som Rebekka, Veronica og Therese (mine samboere) har dratt hjem på påskeferie.
Det var det jeg hadde på hjertet for i dag..
Forresten! Jeg har faktisk gjort mer unna på lista mi nå! Jeg har sortert alle klærne mine, og har endelig funnet ut hva familien skal få ta med hjem for meg, jeg har vasket klær, jeg har pyntet neglene mine og fjernet alt igjen, jeg har lekt med sminke, danset foran speilet, drept en edderkopp(!!!!) og nå skal jeg akkurat til å sette meg ned og klippe i gamle magasiner.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Små historier

  1. Det er så mye lettere å gi bort nummeret sitt enn å si nei, syns jeg. Er bare fordi jeg er så lite tøff, fordi jeg ikke kan fordra å avvise.. oh well. Håper du får en fin dag videre!🙂

    • Linn sier:

      Hehe, jeg er akkurat lik selv. Håper alltid at hvis jeg bare gir bort nummeret mitt, så lar de meg gå også hører jeg aldri fra de :p

  2. Marie sier:

    Så gøy da, det er jo kjempehyggelig (og veldig smigrende) at gutter faktisk sier (og innrømmer) at de ikke TURTE å snakke med deg!😉
    Så hyggelig å få besøk, tenker du gleder deg masse🙂

    • Linn sier:

      Hehe, det er jo det. Var i alle fall veldig hyggelig at han kom bort og snakket med meg på Oceana🙂

      Gleder meg enormt masse! Skal hente de i London i morgen ettermiddag, så det blir koselig!😀

  3. For noen søte småhistorier😀 Synes godt at du kan dele flere slike om du har noen på lur! Koselig å lese😀 (og takk for mail <3)

    • Linn sier:

      Jeg har alltid slike små historier på lur. Kan prøve å skrive de ned, også dele de med dere når det blir nok til at det faktisk blir et helt innlegg :p❤

Legg igjen en kommentar

