Himmelsk #77

Jeg er ofte innom bloggen til søte Desiree som bor oppe i Hammerfest.

Hun legger nemlig ut så mange flotte bilder, og jeg blir rett og slett litt inspirert av å se på de! Hun legger også ut sine bidrag til Petunias Himmelsk-utfordringer, og denne gangen fikk jeg også lyst til å være med på akkurat dette.

Ukens oppgave går ut på å legge ut bilder fra der man bor, og jeg har valgt å ta et oversiktsbilde fra et av de stedene jeg føler meg mest vel her i byen, nemlig den store parken jeg gjerne besøker flere ganger i uken. Det er kanskje ikke det beste bildet jeg noen gang har tatt, men jeg liker stemningen det gir meg.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Himmelsk #77

  1. Det må være himmelsk å rusle rundt her! Ønsker deg en riktig fin helg 🙂

  2. linnjones sier:

    lekkert! 😀

  3. linnjones sier:

    herlig! 😀 våren er kommet til bergen og 🙂

  4. Marie sier:

    Det er så deilig å kunne gå i parker rundt omkring når det er så fint vær! 🙂
    Sv: Prøvde å blande disse pigmentene med Fix+ i lokket, men det ble ikke så bra, så endte opp med at jeg sprayet kosten (angled eyeliner/eyebrow kost, jeg bruker enten 208, 263 eller 266 fra MAC) med Fix+ først og så dyppet den i pigmentet, ved å spraye kosten med Fix+ først, får pigmentet noe å feste seg med 🙂 Og da går det egentlig veldig greit! Synes også det blir mer pigmentert når jeg gjør det på denne måten enn om jeg skulle blandet det ut 🙂

  5. Desiree sier:

    DU er no søt, du Linn! 🙂 Takk skal du ha! Bildet var flott, jeg skjønner godt hva som gjør at du liker deg der. Parker gjør som regel noe med meg også, fredelige og vakre som regel. Godt jeg inspirerte deg 🙂

    Klem klem 🙂

Legg igjen en kommentar

