Dagen derpå

Var ute i går, og selv om jeg aldri blir hungover, så kjennes det på kroppen at man har drukket litt mer alkohol enn man hadde godt av.

Det er en nydelig dag ute, og jeg er rett og slett for lat til å gidde å gå ut akkurat nå. Jeg har en skikkelig fotoglede for tiden, men likevel får jeg meg ikke til å gå ut i solskinnet for å ta fine bilder.

Har i alle fall lagt ut litt nye bilder på Flickr, så dere må gjerne ta dere en tur dit og se.

Edit: To minutter etter at jeg trykte publiser, fikk jeg sykt lyst til å gå ut.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Dagen derpå

  1. Lene Christin sier:

    Haha, det bildet der va dødskult!😀

Legg igjen en kommentar

