Rot

Lørdagen var flott! 

Jeg fikk muligheten til å være litt grønn sammen med en hel gjeng med flotte mennesker, og jeg hadde det helt supert!

Ellers har jeg et blogginnlegg jeg har veldig lyst til å skrive, og som jeg har begynt på, men som jeg ikke vet om jeg kommer til å publisere. Jeg vet ikke egentlig hvorfor jeg forteller dere dette, for om jeg ikke publiserer det, så blir jo dette bare teit..

Uansett har jeg hatt en rimelig produktiv søndag i alle fall. Jeg har vasket kjøkken og stue sammen med Rebekka, jeg har gått tur i parken med tidligere nevnte Rebekka, og jeg har sett fredagens episode av The Voice med, dere gjetter det aldri, Rebekka. Alt i alt, en koselig dagen derpå, som egentlig føltes som en vanlig dag.

Jeg er for lat til å finne fram kameraet akkurat nå, så jeg legger heller ved et bilde fra tidligere når Rebekka og jeg har gått tur. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Rot

  1. Anne sier:

    Så flott at du har hatt en bra helg 🙂

  2. Suuuper at du kosa deg her på lørdag 😀

  3. Godt at du har Rebekka 😉

Legg igjen en kommentar

