Bloglovin’

Først av alt, takk for de søte kommentarene deres. Dere er awesome! 

Så over til poenget. Jeg nevnte i går at jeg hadde mye å lese på bloglovin’. Vel, her er beviset.

Og det verste er at det bare blir mer og mer! På en god dag kommer jeg meg gjerne gjennom 50-100 innlegg, alt etter hvor mye tekst og bilder folk har lagt ut, men hva hjelper vel det når det er 50-100 nye innlegg dagen etterpå?

Så om alle dere som jeg faktisk følger bloggene til kunne tatt dere en pause i noen uker, så har jeg kanskje en sjanse til å catche up litt?

Forresten følte jeg det ble litt for mye seriøsitet her nå, derfor fikk dere servert et såpass random innlegg.

Felt like things got a bit to serious here now, so I just had to tell you guys how much I have to read on Bloglovin’. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Bloglovin’

  1. Marie sier:

    Hahaha! Greit å ha noe lesestoff da 😉 Jeg har hatt noen dager pause (bare hyggelig! :p), men nå er jeg på’an igjen! (hehehehe) 🙂

Legg igjen en kommentar

