Oppsummering: Februar

Jeg har jo glemt å oppsummere februar! 

Jeg må nok si at februar har vært en av de hittil tyngste månedene her i England.. Jeg gikk gjennom ting jeg helst aldri vil oppleve igjen, men som garantert kommer til å skje igjen, og jeg felte et hav av tårer. Heldigvis har jeg gode venner både her i Southampton og hjemme i Norge, og ikke minst dere flotte, fantastiske blogglesere. Uten den fine blandingen ville jeg nok aldri kommet meg gjennom dette. 

Min hverdagshelt nummer 1 må nok være Rebekka. Uten henne tror jeg februar kunne vært et levende helvette. Vi tilbragte utrolig mye tid sammen både med og uten alkohol. 

Jeg lot dere få et dypere innblikk i hvem jeg er, og svarte på spørsmålene deres. 

Jeg snakket om hvor barnslig jeg føler meg til tider, og jeg forelsket meg litt mer i foto. Dette førte til at jeg tok mange flere bilder, og at jeg faktisk lærte litt nye ting. 

Jeg fikk fine blomster i valentinsgave, dagen etter Valentines Day. <3 

Jeg ble sminket av en gutt på Debenhams, og følte meg oversminket til tusen. 

Rebekka og jeg oppdaget Southampton Old Cemetery, noe som førte til opptil flere besøk der for å ta spennende bilder og for å lete etter interessante gravsteiner. 

Jeg fikk besøk av en gul marihøne, og søte Elizabeth Michelle skremte meg et lite øyeblikk.  

Rebekka og jeg fant «sjøen» og der tok jeg fine bilder av fine fugler. Kan nevne at jeg har vært der utallige ganger siden den gang, og det er alltid like gøy å se på fuglene og innimellom ta med litt brød til dem også. 

Jeg nøt fotogleden med å fotografere enda mer inne på kirkegården. (Forresten skulle jeg ønske jeg hadde fått muligheten til å besøke en kirkegård i Madrid. Vi kjørte forbi og den så rett og slett ut som en liten landsby!) 

Jeg fortalte dere at jeg skulle til Spania, viste dere hvor dårlig jeg egentlig ser, og jeg møtte en utrolig søt liten gutt på en av mine mange foto-turer i parken. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Oppsummering: Februar

  1. Desiree sier:

    Ja er ikke bestandig ting går som man vil dessverre. Ser du har hatt en fin Madrid tur🙂 Masse flotte bilda har du også tatt! Håpe du har en fin tirsdag🙂

  2. Hahaha, gule marihøner kommer alltid til å minne meg om deg!❤ Supert oppsummert innlegg, som alltid🙂

  3. Carina sier:

    Uff, håper det går bedre med deg nå da, uansett hva som skjedde. Godt du hadde fine venner rundt deg!

  4. Du tar så fine bilder! Og du var jo såå på sminkebildet😉

  5. Høres ut som du har det kjempefint der borte/nede😀 Og du tuller bra, du bøe over hodet ikke oversminket. Du kler sminke😉

Legg igjen en kommentar

