Bought in Spain

Tenkte jeg måtte vise dere de få, små tingene som fikk bli med meg hjem til England igjen.

Neglelakk fra Kiko i fargen #260. Nydelig farge, og bildene viser den virkelig ingen rettferdighet. Litt kjipt at den er en smule tynn, og dermed krever en del lag før den dekker, men det er til å leve med. Liker at den er veldig glitrende uten at det blir for mye. Jeg har forresten tatt livet av både negler og neglebånd, og jeg vet ikke hvordan jeg har klart det..Kjøpte Too Faced Natual Eye palette hos Sephora. Fargene er fantastiske, og de små how-to-kortene som følger med er geniale! Honey Pot og Sexspresso er favorittene så langt.Fra MAC ble det hele tre produkter med i posen. MAC Fuchsia Fix Lip Tint, MAC Painterly Paint Pot og MAC Fix+ i reisestørelse. Kan virkelig ikke få sagt hvor fornøyd jeg er med alle produktene. Fix+ skal definitivt kjøpes i full size senere, og Lip Tinten er amazing!

Det må sies at guttene mente jeg var gal som kjøpte «all» denne sminken. Jeg kunne sikkert kjøpt dobbelt så mye og mer til om økonomien bare hadde tillatt det.

My makeup purchases from Spain. Very satisfied with every single one of the products!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Bought in Spain

  1. Så fint at du fikk kjøpt den lip tinten, den var virkelig fin til deg 🙂
    Hva?? Hva mener de med ALL den sminken? Er jo nesten ingenting jo :p

    • Linn sier:

      Hehe, ikke sant! Var kanskje mest summen de var sjokkerte over. Handlet for ca 60 euro tror jeg, og det er ikke mye i mine øyne, men for dem var det tydeligvis ekstremt :p

  2. Anne sier:

    gutter altså 😛 neglelakken ser helt nydelig ut 🙂

  3. Haha, gutter er gutter! Merkelige vesen 😉 Fine innkjøp! Kunne godt tenkt meg den paletten der 😉

Legg igjen en kommentar

