Spain, day three

04.03.2012 

Våknet ganske sent, og tok meg god tid til å ordne meg. Viktig å se fresh ut når man er i Spanias hovedstad vet dere.

Forresten! Gleden med å dele en hel etasje med bare gutter. Ikke nok med at de er mer skravlete og fnisete enn fjorten år gamle skolejenter, de vandrer også rundt i gangen i bare undertøyet. Det er ikke noe jeg har et problem med for å si det sånn. 

Spiste frokost/lunch/brunch eller hva jeg nå skal kalle det for sammen med noen av gutta, og jeg har endelig begynt å lære meg noen navn! Ben, min personlige hjelper, Rob som ser bra ut i bare boxer, Ollie som er veldig høy, Gabriel, som er glad i håret sitt, og Dan, som jeg kjente litt fra før av. Dette er da den mer «voksne» gjengen. De er liksom ikke bare høylytt. Også har vi konkludert med at jenter er mye flinkere til å tenke logisk enn gutter er, og det uten at jeg trengte å si noe som helst. Slikt kan vi like! I alle fall når det kommer fra den kjekkeste av dem alle.

Ettersom hver eneste en av guttene var hungover, ble ettermiddagen tilbragt i ro og fred på Hostal Nuria. Spansk TV og boken min. Greit med litt avslapning innimellom også. 

I 8-tiden dro vi endelig til Santiago Bernabeu, og vi var alle klare for kamp. Og for en kamp! Utrolig spennende, og jeg kan ikke si annet enn at jeg nøt hvert eneste minutt. Selv om Real Madrid var Espanyol overlegne, så var det utrolig gøy å se fotball i så høy klasse. Fem mål var det også, og slikt er alltid morsomt å få med seg. 

Etter kampen dro Ollie, Rob, Ben, Gabriel, Dan, Adam og jeg på TGI Fridays og spiste en god, men veldig sen, middag. Det var veldig koselig, og vi ble alle litt bedre kjent. Jeg lærte meg at gutter har en utrolig lame sans for humor, men likevel er de hyggelige å være med. Etterpå tok vi taxi tilbake til Hostal Nuria, og gikk til sengs. Vi skulle tidlig opp dagen etterpå.. 

Må forresten si at jeg virkelig skulle ønske jeg hadde så fantastiske kveldsrutiner hjemme som jeg har her. Her er det så enkelt! Fjerne sminke, rense ansiktet, toner, nattkrem, tannpuss… Bare fordi jeg har en vask på rommet, så er det så mye mindre tiltak å gjennomføre. I Soton kan jeg ofte finne på å være så lat at jeg kun pusser tenner, bare fordi det er så kaldt nede på badet. Og det faktum at macen min ligger i England spiller nok også inn. Jeg har liksom ikke noe som får meg til å prokrastinere hele tiden..

Bok, seng, trøtt!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Spain, day three

  1. Høres ut som en herlig gjeng med gutter 😀

  2. Anne sier:

    Så heldig du er som har fått sett Spansk fotballkamp 🙂 litt annen stemning på kamp der enn her i Norge kan jeg tenke meg.

    • Linn sier:

      Stemningen var faktisk litt skuffende. Trodde det skulle være mer liv enn det var, men Real Madrid-supporterne er vel så vant til at laget deres vinner at de tar det litt for gitt :p Men det var virkelig en opplevelse likevel. Hvor ofte kan man si at man har sett noen av verdens beste fotballspillere i aksjon liksom? 🙂

Legg igjen en kommentar