Spain, day two

03.03.2012

Startet dagen med litt byvandring og lett shopping sammen med en av lærerne mine faktisk. Jeg kom nemlig fram til at jeg egentlig ikke hadde noe lyst til å se Santiago Bernabeu mer enn en gang. Jeg er jo tross alt ikke veldig interessert i spansk fotball, og så derfor ikke noe poeng i å betale for å gå rundt på en tom stadion. 

Jeg hadde det kjempehyggelig sammen med John, og jeg fikk sett noe jeg først trodde var slottet, men som jeg i ettertid har fått vite var postkontoret(!!!). Og ikke nok med det, så fant vi også Sephora. John satte seg like så godt ned på en benk og ba meg ta all den tiden jeg måtte ønske inne i butikken. Hadde jeg ikke vært såpass samvittighetsfull som jeg er, så ville jeg nok gjerne brukt sikkert fem ganger så lang tid som jeg faktisk gjorde. I alle fall endte det med at jeg hadde en søt, liten papirpose med meg ut, og oppi posen lå Natural Eye-paletten fra Too Faced. 

Var egentlig aldri i humør til å se på klær og sko, så jeg unngikk i stor grad disse butikkene. Derfor hadde jeg med meg tre små poser tilbake til Hostal Nuria når jeg var ferdig med dagens vandring. I posene hadde jeg en neglelakk fra Kiko, MAC Fix Plus i reisestørelse (Vil teste den litt ut før jeg kjøper full størelse), og MAC Painterly Paint Pot. Må si jeg er greit fornøyd med dagens fangst. 

På ettermiddagen tok jeg livet helt med ro, og lå i sengen med en bok (The Help), donuts fra Dunkin’ Coffee og Spongebob på spansk i bakgrunnen. Good times. 

Random opplysning: Noen av guttene hørte faktisk på Boten Anna*, that made me laugh.

Spiste middag på en OK-looking restaurant. Var så spennende i matveien at jeg gikk for kylling og chips. Skulle vel egentlig ønske jeg hadde gått for paella, men det får bli en annen gang. Presterte å glemme mobiltelefonen min på bordet, og det oppdaget jeg ikke før jeg var et godt stykke unna restauranten. Løp tilbake, og da hadde heldigvis den snille kelneren tatt vare på den, så den fikk bli med meg tilbake. 

Skulle avslutte med boken min, musikk og litt chips. Var ganske sliten, og klokken var ikke mer enn 11. Jeg som alltid holder meg våken til langt på natt.. Dette var da helt til jeg oppdaget det svake Wifi signalet på telefonen min, og jeg endte opp med mail, facebook og wordfeud til klokken var sent.. (Måtte bare ha med et bilde av hvordan håret mitt tilpasset seg det spanske klimaet. Det er sjeldent at krøllene holder seg så fine gjennom hele dagen!)

Hadde forresten fått mail fra læreren min i Photojournalism, men dette skal jeg fortelle dere om i et eget innlegg senere.

* Har i ettertid funnet ut at Basshunter er kult i England for tiden. Vet ikke helt om jeg vil si meg enig though..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Spain, day two

  1. Aaah, spennende innlegg😀 Høres ut som en fin dag! Svampebob😀 Hihi! Merkelig musikksmak de har da :p Vil se bilder av sminken også selv om du har fortalt hva du kjøpte😉

  2. Anne sier:

    Det ser ut som om du koser deg i Spania🙂 Så heldig du er som fikk dra innom Sephora!🙂

Legg igjen en kommentar

