I don’t know what to call this

Forhåndsskriver et lite innlegg til dere jeg.

Sitter her i sengen og venter på at klokken skal bli litt mer sånn at jeg kan dra.

Bussen går fra skolen om en og en halv time (Klokken 03:15), og jeg er så trøtt at det halve kunne vært nok.. Planen min om å legge meg for å sove et par timer tidligere i dag gikk ikke helt som den skulle.. Jeg sov ikke litt engang, og ettersom jeg faktisk har vært våken siden ni er jeg litt sliten kan man si.

Har endelig pakket ferdig, og er hellig overbevist om at jeg har glemt noe vesentlig.. Det er alltid sånn.. Nå vet jeg egentlig ikke hva mer jeg har å si, så jeg legger inn et fint bilde, og så sier jeg god natt til alle dere heldige mennesker som ligger å sover mens jeg skriver dette.

Forresten har jeg lagt ut haugevis med bilder på Flickr nå. Om ikke læreren min blir fornøyd, så dør jeg..

Og er dere klar over hvor naken øynene mine ser ut uten eyeliner nå? Har gått med det nesten hver dag i et par uker, og skulle plutselig gå uten det fordi jeg håper på å få sovet litt på bussen og flyet. (Noe jeg tviler på at skjer..) Det ser helt merkelig ut!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

