Om å miste motet

Første semester gikk på langt nær så bra som jeg skulle ønske det skulle gå, og nå føler jeg ikke at semester to går rette veien heller..

Jeg blir så motløs når jeg ser på oppgavene mine og innser at jeg ikke har kunnskap nok til å utføre det som er ventet av meg. Jeg har ikke med meg nok fra NKF til å faktisk kunne gjennomføre alle oppgavene på lik linje med resten av folkene i klassen min.

Før jul var det radio jeg slet mest med. Nå er det photojournalism. Don’t get me wrong, jeg synes det er interessant, og jeg har allerede lært en hel del. Det er bare at jeg skjønner ikke helt hva jeg egentlig driver på med. Jeg må skrive ferdig noen proposals for photo essayet mitt, men jeg vet ikke hvordan jeg skriver disse proposalsene.. En annen ting er at man må jo faktisk ha kilder. Jeg har ikke et stor nettverk med kontakter i dette landet. Hjemme i Norge kjenner man ALLTID noen som vet om noen som vet om noen. Her står jeg på bar bakke og vet ikke hvilken ende jeg skal starte i for å finne utgangen.

Jeg blir så motløs. Jeg mister lysten til å prøve, og akkurat nå tenker jeg at ting kunne ikke vært mer vanskelig…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Om å miste motet

  1. skjønner hva du mener, slik hadde jeg det i fjor og. var vanskelig fordi jeg ikke fikk inn nok, mest pga jeg var alvorlig syk selvsagt 😛 men det er frustrerende.

  2. Det er vanskelig, men gjør du så godt du kan er jeg sikker på at du finner både kilder og en løsning 🙂 Ikke gi opp!

Legg igjen en kommentar

