Tomorrow

I morgen kommer jeg til å stresse dere..

Jeg må pakke til jeg skal til Spania, jeg må innom West Quay for å kjøpe inn litt toalettsaker og slikt som jeg mangler, jeg må ta flere bilder til skoleoppgaven min, og jeg må skrive en form for oversiktsplan over hva jeg skal gjøre med foto-essayet mitt. (som jeg by the way ikke vet hva jeg vil gjøre med ennå..)

It’s going to be so much fun! 

Her er forresten et av bildene jeg tok til oppgavene mine i dag. Veldig fornøyd, syntes han hadde så fine øyne. Resten av bildene kan dere se på Flickr-kontoen min.

Tomorrow is going to be stressful. I have loads of things to do, and so little time.. The picture is from my three hour long walk in the park today, and if you want to see more of the pictures you should check out my Flickr account.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Tomorrow

  1. Marie sier:

    Åååh, for en supersøt liten gutt🙂 Lykke til med alt du skal gjøre!

  2. Marie sier:

    Forresten, http://www.flyavsted.blogspot.com selger Blacktrack Fluidline (den er brukt 2 ganger) til 70,-🙂 Kanskje det hadde vært et billigere alternativ for deg dersom du likte prøven du fikk?🙂

Legg igjen en kommentar

