Life is a blur

Er dere klar over hvor magisk et par kontaktlinser kan være?

Jeg har forsøkt å illustrere hvordan synet mitt faktisk endrer seg når jeg putter på kontaktlinsene. På bildet over ser dere hva jeg ser når jeg ikke har de på, sånn ca i alle fall. Og på bildet under ser dere hvor klart alt blir når jeg putter linsene på øyet.

Dette er gjort veldig kjapt, så bildet skal egentlig være mye klarere. Men dere skjønner i alle fall poenget?

For de av dere som må ha det inn med teskje; Jeg kan ikke lese navnet på dagsenteret fra soveromsvinduet mitt uten linser på. Med linser ser jeg det like tydelig som dagen er lang.

Dette blogginnlegget skrev jeg egentlig bare fordi jeg utsetter skolearbeidet mitt nok en gang. Eller akkurat nå er det vel mest det at jeg ikke har lyst til å sminke meg og gå ut for å ta bilder til oppgavene mine..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Life is a blur

  1. Skjønner poenget ditt, og man ser jo en stor forskjell på disse to bildene faktisk🙂

  2. sånn har jeg det også uten briller, bare ti ganger dårligere. går omtrent aldri rundt uten briller lenger, fordi jeg ser så utrolig dårlig😦

  3. Hahaha Linn Marit, random. Men jeg vet akkurat hvordan du har det, ser selv bare klart 2 meter frem. Tenk deg det med ølbriller på i tillegg, forklarer det meste!

    • Linn sier:

      Hahaha! Liker å være litt random av og til😉
      Og jeg vet hva du mener med ølbriller. Det meste kan se bra ut når man er nærsynt og har drukket alkohol😉

  4. Marie sier:

    Trodde ikke jeg hadde dårlig syn, helt til jeg tok en synstest fordi jeg fikk den gratis, fikk vite at jeg kunne ha brukt briller hvis det er noe som plager meg, og så tenkte jeg at, wow, kanskje det er derfor jeg har hatt så mye vondt i hodet i det siste!? Og så fikk jeg briller og bare: HÆ!? Jeg kan se verden😀

    • Linn sier:

      Hehe, det var akkurat sånn jeg og reagerte. Tok bare synstesten fordi den ikke kostet mer enn 100 kroner her i England, og plutselig hadde jeg briller :p

Legg igjen en kommentar

