Madrid was one of the most heavily affected cities of Spain in the Civil War (1936–1939).

Klokken 03:15 (Ja, dette er midt på natten..) på fredag, setter jeg meg inn i en buss som skal frakte meg og en hel haug med gutter til Gatwick Airport. 

På Gatwick skal vi finne oss et fly, og det flyet skal ta oss med over land og strand for å finne Spanias hovedstad, Madrid. 

I Madrid skal vi leke og kose oss i noen dager. Vi skal se fotballkamp (Real Madrid – Espanyol), besøke Real Madrid-TV, en av Spanias største sportsaviser, og muligens blir jeg også med på å se Santiago Bernabeu (Hjemmebanen til Real Madrid). Alt er frivillig, så jeg må teknisk sett ikke være med på noe som helst, men det kunne jo vært trivelig å faktisk se disse tingene når jeg først har betalt for turen og når jeg nå først er der nede.

Jeg gleder meg i alle fall veldig. Til tross for at jeg sannsynligvis må døgne fra torsdag til fredag. Jeg har nemlig store problemer med å sove på både buss og fly, og dermed blir det nok minimalt med søvn på meg. Jeg kommer i alle fall ikke til å legge meg for å sove før vi skal dra. Det er jo dømt til å faile..

I’m going to Madrid on friday, bright and early, with a whole bunch of boys. We’re going to see Real Madrid VS Espanyol, visit a newspaper, a TV channel and Santiago Bernabeu. I reckon it’s going to be a fun weekend, even though I’m prepared to get minimal amounts of sleep from thursday to friday.. I never manage to sleep on busses or planes.. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Madrid was one of the most heavily affected cities of Spain in the Civil War (1936–1939).

  1. Marie sier:

    Åå, så gøy!😀 Men, er du den eneste jenta på studiet ditt? :p Haha! Kos deg😉

    • Linn sier:

      Vi er to jenter i klassen min, men dette er en tur som er arrangert for både 1, 2 og 3året på sportsjournalistikk. Og om jeg ikke tar helt feil, så er det ingen jenter i klassene under oss. Ettersom turen er valgfri, så har Rhea (den andre jenta i klassen min) valgt å ikke bli med🙂

Legg igjen en kommentar

