Swans form socially monogamous pair bonds that last for many years, and in some cases these can last for life.

Rebekka og jeg var ute og gikk tur i nesten tre hele timer i dag.

Vi var så heldige at vi fant en stor dam full av ender og et par svaner. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Swans form socially monogamous pair bonds that last for many years, and in some cases these can last for life.

  1. Kristine sier:

    hehe. I got a little feeling like Peek – a – boo, when the swan put its head in the water! hoho.
    BUT! Gorgeous pictures 😀 ❤

  2. Marie sier:

    Svaner er fine! 🙂
    Sv: Hvilken foundation prøvde du da? 🙂 Jeg har prøvd Face And Body (den ELSKER jeg!) og Mineralize Satinfinish (denne liker jeg også ganske godt, men bruker ikke denne hvis det er mye sol ut, for den gir veldig mye glød, så det kan nesten se litt glitrete ut .. :p). Nå nylig har jeg gått til innkjøp av Mineralize Foundation (Loose) som jeg skal teste ut når Face And Body er tom, så håper at jeg liker denne! Jeg fikk prøve den, og den ser så naturlig ut, i tillegg til at den holder kjempelenge (dro på trening og den holdt gjennom hele økten!) 🙂

  3. Karina sier:

    Æ trur den ene svanen e litt forvirra, det ser ut som han trur han e struts!

Legg igjen en kommentar

