Rainy days

I dag regner det ute, så planen min om å gå ut for å øve mer på å ta fine bilder gikk litt i vasken. 

For å ikke være helt lat, gikk jeg ned i stuen og hentet opp blomstene mine for en aldri så liten photoshoot. 

Også må jeg jo selvfølgelig takke søteste Elizabeth Michelle for å nesten ha gitt meg hjertestans. Leste først bare navnet i linken du la i kommentaren, og da fikk jeg panikk med en gang. Så for meg at marihønen var livsfarlig liksom. Må innrømme at jeg ble lettet da jeg trykket meg inn på linken og leste at den i alle fall ikke kunne drepe meg. Huset jeg bor i kan den derimot gjøre stor skade på, men ettersom denne marihøna definitivt er død (Den ligger nemlig på samme sted som i går og ser bare død ut), så tror jeg ikke jeg trenger bekymre meg så veldig.

Today I was planning on going out to work on my photography skills, but because of the rain I was forced to use my head and come up with a creative solution. I grabbed my flowers from the living room and had a photo-shoot with them instead.

A massive thank you to Elizabeth Michelle for making my heart skip a beat. For a second I feared that the yellow ladybug from yesterday could actually kill me or something. Turns out it can only destroy my house. Luckily it’s dead, so I don’t think I have anything to worry about.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Rainy days

  1. Haha, det var ikke meningen! ;D Du er søt du! Fniser godt for meg selv her😀

    … utrolig flotte bilder – som alltid😉

Legg igjen en kommentar

