Naked

I dag dro jeg og Rebekka innom Debenhams her i Southampton, for de har jo tross alt ganske mye spennende når det kommer til både sminke og klær.

Vi endte etter en stund opp hos Urban Decay, hvor jeg lot en fyr med lilla og grønn eyeliner sminke meg. Han brukte farger fra Naked Palette (Gunmetal, Creep og Half baked), og jeg må si at jeg følte meg enormt oversminket da jeg dro derfra. Ikke de fargene jeg selv ville valgt for å si det sånn.

Dessverre ville ikke kameraet mitt la meg se «fæl» ut på bildene, så dere får late som om jeg ser oversminket ut.

Got my makeup done at Urban Decay today. I felt like I had four tons of makeup on, but the pictures are telling lies about it actually looking okay. Use your imagination and pretend it looks hideous. 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

9 svar til Naked

  1. Du er så flink!🙂 Sånn klarer ikke jeg. Ser bare ut som jeg har fått en på tryne når jeg sminker meg med øyenskygge😛

  2. Lene Christin sier:

    Du så IKKE oversminka ut! Det var kjempefint, han gjorde en god jobb😉

  3. Seriøst, Linn! Skjerp deg.. du ser nydelig ut!😀 Sminken var veldig fin til deg❤

  4. Desiree sier:

    Synes du ble nydelig jeg!

    Så synd at det ble litt nedoverbakke i kjærlighetslivet, men sånn er det ofte…. Og du vet at den rette er nok enda der ute og leter han også etter deg! Snart vet du….🙂 Men de mannfolka, ikke kan man leve med dem og ikke uten ;)) Trøst deg med det😉

    Klem klem!

  5. Camilla Lorentsen sier:

    Også veldig enig med Lene her, ingenting galt i å bruke litt sminke!😉 Så lenge det fremhever dine fine trekk, og du kler det, så gjør det INGENTING om folk ser at det er sminke. Veldig fin look på deg😉

  6. Tonje sier:

    Jeg synes ikke du så oversminket ut i det hele tatt! Det var kjempe fint😀

Legg igjen en kommentar

