Feeling better

Krisen er avverget. Jeg sitter ikke her med hjertet i tusen biter og tanker som sakte tærer på det lille jeg har av selvtillitt og selvfølelse.

Hadde jeg kunnet, ville jeg skrevet alt om det her, men jeg føler at visse deler av privatlivet mitt må få være en hemmelighet for resten av verden. Derfor velger jeg å ikke skrive så veldig mye mer om dette akkurat nå. Og hopper rett og slett over på neste tema: Skolearbeid.

Jeg sitter på biblioteket og man skulle jo tro at jeg da ville klare å gjøre noe? Det er ikke realiteten. Jeg har fortsatt ikke skikkelig press på meg, dermed får jeg ikke den ekstra given til å faktisk gjøre det jeg innerst inne vet jeg burde. Jeg har vært her i noen timer allerede, og jeg har skrevet hele 30 ord.. Nå mangler jeg bare 7970 liksom.

Ellers kan jeg nevne at morgendagen bærer meg til Oxford. Rebekka vil ha reiseselskap, og jeg sier ikke nei takk til å få sett hjembyen til Oxford University, C.S. Lewis, J.R.R. Tolkien og Emma Watson. Kameraet blir med meg, og jeg håper på å kanskje kunne starte litt med skolearbeidet til Photo Journalism, for der har jeg det faktisk litt mer travelt. Det er bare et par uker til den første oppgaven skal inn, og jeg har ikke engang åpnet pdf-filene mine for å finne ut hva jeg egentlig skal gjøre.

Jaja, tilbake til ”skolearbeidet”. Om en times tid eller noe, skal jeg og Rebekka ut for å kjøpe flip-flops så vi slipper å gå på ekkelt gulv når vi er på treningssenteret for å svømme.

Har jeg forresten vist dere den fine, glitrende vesken min? Kjøpt i London❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Feeling better

  1. Jeg trodde den vesken var en sjokoladekake med strø på!😛

  2. Seriøst.. det der må vell være verdens mest glitrende og flotte veske?😀 Vil se mer av den😀 God klem til deg Linn❤

  3. Hei Linn Marit! Så gøøy at jeg fant bloggen din😉 ganske tilfeldig! fin i allefall:) Ser du har det «bedre» hehe, så kanskje teit å spørre om du har det bra?? Gå inn å se på min blogg også! Og hvorfor kan man ikke følge bloggen din med bloglovin?? Klem❤ Camilla

Legg igjen en kommentar

