What an amazing day!

Du vet det er en god dag når det eneste du har lyst til å gjøre er å smile!

Dagen startet sløvt, men det var kanskje like greit. Jeg har sjeldent noe imot å ligge i sengen noen timer etter at jeg har våknet. God tid til å se litt serier, lese side opp og side ned på Facebook om hva alle vennene mine foretar seg, spise en god frokost og rett og slett ta livet med ro.

I dag startet jeg dagen med Wasa Frukost. Et knekkebrød med dansk salami, et med Norvegia og et med leverpostei. Joy!

Jeg fikk koselige pakker i posten (To ringer og et par øredobber), jeg fikk svar på en mail jeg sendte til læreren min i går, og ble en smule skremt. I mailen virket han litt skremmende kan man si.

Etter flere timer med avslapning tok jeg livet med ro sammen med fine house mates, og vi spiste noe som sikkert kan klassifisere som middag sammen.

På slaget fire var jeg på skolen i Area 6 i det største datarommet, og der møtte jeg for første gang den skremmende læreren min, som skulle vise seg å være så lite skremmende som du kunne få det. Han var kjempehyggelig, og utrolig flink! Du vet du har likt undervisningen når du går derfra med en følelse av at du gleder deg til neste tirsdag. Jeg har nemlig kun undervisning fra 17 til 19 hver tirsdag, og that’s it!

På bare to små timer har jeg lært masse. Jeg ser virkelig fram til fortsettelsen nå. Tenk så mye nytt jeg kan lære om foto og journalistikk!

Vi kan altså med sikkerhet si at selv om jeg synes oppgavene virker kjempevanskelige og på en måte uoverkommelige, så synes jeg i alle fall at Photojournalism er interessant og gøy!

Hvis du legger til en hel del koselige tekstmeldinger fra fine mennesker, og en plan om å gå på treningssenteret om litt, så har du dagen min godt oppsummert.

Jeg er så glad!

The day has been amazing! Started off with a proper Norwegian breakfast, watched some series, started a new class at school, and now I’m going to the gym. And to top it, I’ve received some great texts as well, life is great today!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til What an amazing day!

  1. Lene Christin sier:

    Så bra at du har det fint :)) Kos deg resten av uka!

  2. Ååh, så godt å høre at du har hatt en fin dag, Linn😀

  3. Marie sier:

    Høres ut som en bra og deilig dag😀 Jeg har hatt en kjempebra dag i dag jeg også, så håper det varer ut uken for oss begge!😀
    Sv: Tusen takk! Så bra, håper og tror at du blir kjempefornøyd med den!😀

Legg igjen en kommentar

