Childish

Alder dere, det er en morsom, men samtidig litt skummel sak.

Meg da jeg var ung og ikke hadde oppdaget sminke ennå. Men det beste var nok at jeg trodde jeg var kjempevoksen og så mye smartere enn alle andre!

Det er når jeg ser hvor gamle bloggerne jeg følger er, at jeg innser hvor gammel jeg selv begynner å bli. Jeg blir 24 år i år liksom..

Det er når jeg tenker over hvor gammel han jeg kanskje holder på å falle for er, at jeg innser hvor mye alder betyr for meg. Han blir 22 i år…

Det er når jeg tenker på hvor gamle de jeg bor med er, at jeg innser at jeg skulle ønske jeg var et par år yngre. Rebekka og Veronica fylte nettopp 21 begge to.

Jeg innser at jeg egentlig er altfor barnslig for mitt eget beste. At jeg kanskje til tider kan oppføre meg som om jeg er 13 år og ikke 23. At enkelte mennesker kanskje mener at jeg burde vokse opp.

Vel, jeg liker å være barnslig, og jeg kommer nok til å være småforelsket i kjekke skuespillere, elske Cars, Spongebob og One Direction og andre slike små, barnslige ting, i alle fall en stund til. Inntil jeg finner en grunn til å kanskje bli litt mer voksen og moden.Nåtid. Mer voksen, men samtidig en smule mer barnslig tror jeg.

I’m realizing that I’m old just by looking at the bloggers I follow. My housemates just turned 21, and the guy I might be falling for turns 22 this year. I realize that I might be a bit too childish for my own good, but I love being like this. I will probably keep falling for the handsome celebrities, loving Spongebob, Cars and One Direction for at least a little longer. At least until I find a good reason to grow up and be a bit more mature.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Childish

  1. Man må jo være barnslig for å holde ut😉 Tenk så kjedelig å være voksen hele tiden da!

  2. du må ikke snakke, jeg er jo 26! er virkelig gammel jeg! om noen måneder er jeg 27! bør pensjonere meg!😛

  3. Monika sier:

    Kan jo være moden/voksen og barnslig samtidig, mener jeg da!😀

Legg igjen en kommentar

