Please don’t take a picture

Dagen i dag startet egentlig ganske bra. Jeg dro til West Quay for litt sosialtid sammen med Therese som forresten også er fra Nord-Norge. 

Vi hadde det kjempehyggelig med prøving av klær, spising av kinamat, fortune cookies og skoprøving.

Senere på dagen var det akkurat som om humøret mitt bare falt sammen. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor, men det var akkurat som om all glede bare ble sugd ut av meg eller noe. Jeg har fortsatt ikke funnet det gode humøret som har preget meg de siste dagene, og jeg kan love dere at det er en ekkel følelse å gå fra å føle seg lykkelig til å plutselig være nær sagt deprimert på så kort tid uten å egentlig vite hvorfor.

Jeg forsøkte å leke litt med sminke for å bedre humøret mitt, det pleier jo vanligvis å hjelpe. Det hjalp ikke i dag, og det ble ikke bedre av at jeg ikke fikk til det jeg forsøkte på heller..

«Put on that false, happy smile..» Føler ikke helt at smilet nådde øynene mine på dette bildet.

Today had a great start. I spent several hours with a fellow Norwegian. We tried on clothes, shoes, ate Chinese food, fortune cookies and enjoyed life. But suddenly this evening, the fantastic mood I’ve been experiencing for the past couple of days, just disappeared.. It’s an awful feeling when you go from super happy to almost depressed in no time.. I tried playing around with my makeup to cheer myself up, but it did not work. I did not get it the way I wanted it to be either, so blah..  

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

