Oppsummering: Januar

Oppsummering for årets første måned:

Jeg startet året med å oppsummere både 2011 og desember.

Starten på året var like tung som slutten. Bestefar skulle begraves, og da dagen kom var jeg ikke i veldig godt humør. Jeg fortalte dere hvor enormt mye jeg setter pris på dere, og det står jeg fast ved. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere fine lesere. Alle de fine ordene deres varmer virkelig!

Jeg viste dere en av de kjæreste eiendelene jeg har. To ringer med inskripsjoner i som jeg har hengt på et gammelt kjede. På den måten kan jeg alltid ha med meg bestemor og bestefar når jeg har kjedet på meg.

Jeg kjøpte de kuleste solbrillene ever, og jeg må virkelig bli flinkere til å bruke de. De ser jo dødskule ut!

Jeg oppsummerte mine sminke/hudpleie/parfyme/hår etc.. favoritter for 2011.

Jeg satte igang konkurranse. Den kan dere fortsatt være med på.

Jeg skrev en liste på 54 forskjellige ting som jeg elsker. Familien min, og da spesielt småsøskene mine er ubeskrivelig viktig for meg.

Jeg ga dere en omvisning på mitt nydekorerte soverom.

Jeg eksprimenterte en del med sminke, men jeg ble egentlig aldri fornøyd…

Jeg fikk noe helt fantastisk i posten. Jeg virkelig elsker glattetangen min fra ghd!

Jeg fortalte dere den fantastiske historien om da jeg glattet håret og sminket meg, gikk ut for å finne en lege, ble påtvunget en graviditetstest, inså at jeg så ut som et troll på håret etter regn og vind, også så jeg en kjekk fyr på butikken.

Jeg tok fine bilder av himmelen.

Jeg stresset med skolearbeid, men tok meg likevel tid til å pynte neglene litt med ny neglelakk fra Milani.

Jeg delte humørsvingningene mine med dere, samtidig som jeg tok meg tiden til å tenke på bestefar på bursdagen hans. Jeg må innrømme at jeg for tiden nekter meg selv å tenke på han. Jeg forsøker så godt jeg kan å kun tenke på glade ting, men det er ikke det letteste man kan gjøre. Humøret mitt går virkelig i berg- og dalbaner fortsatt…

Så besøkte jeg London sammen med flotte samboere.

Og jeg fortalte dere om den stressfylte/hyggelige/spennende/givende helgen min. I wish I could turn back time…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Oppsummering: Januar

  1. Helene sier:

    Syns fortsatt de ringene er fantastiske🙂
    Og misunner deg for London!🙂

    SV: Jeg har prøvd å skru av no foto-greier på bloggen nå, kan du sjekke om du nå får frem bildene?

    Jeg hadde ikke lyst til å bruke penger når jeg var på Steen & Strøm, var bare at jeg hadde lett så lenge etter den mascaraen:/

  2. Helene sier:

    SV: Mer nydelig i virkeligheten😀

    Bruker du Safari? Det kan se ut som om at alle bildene mine som er tatt med speilrefleksen ikke vises i Safari, hverken på maskin, mobil eller iPad. Det suger jo. Og jeg som ikke har peiling på slikt :S Skal plage kjæresten når han våkner😛

    Jeg orket ikke lage noe styr men jeg sa at jeg hadde lett lenge etter den og nå håpte at jeg fant den en annen plass så jeg slapp komme tilbake dit, så snudde jeg og gikk😛

Legg igjen en kommentar

