I completely forgot about you guys!

Først av alt, London var flott! 

Så må jeg vel bare beklage at jeg er en elendig blogger og ikke har vært innom her på noen dager.

Anyway, jeg tenker jeg kan fortelle dere litt om helga, som jo tross alt er årsaken til at jeg ikke har vært innom her.

Fredag dro jeg som sagt til London. Vi besøkte Camden og Oxford Street, og jeg er utrolig stolt av meg selv som faktisk brukte mindre penger enn jeg hadde satt som maksbeløp for meg selv. Jeg tok ut 2000 kroner da jeg dro dit, og jammen hadde jeg ikke 600 igjen da jeg kom tilbake. Jeg brukte faktisk bare bankkortet en gang da jeg var der, og det var da vi kjøpte norsk mat på Scandinavian Kitchen. Handlet hos en kjempehyggelig jente som åpenbart var fra Skåne. Elsker svensker!

Med meg hjem i bagasjen hadde jeg da norsk mat og snop, et par kjoler, sokker, øredobber, nye vesker, Urban Decay Dew Me (Som jeg forresten elsker!) og et belte. Jeg tror i alle fall det var alt. Dessverre kjøpte jeg kjolene på marked, så jeg fikk ikke prøvd de på, og er derfor ikke helt fornøyd med passformen. Men heldigvis har jeg en lillesøster som kommer på besøk om et par måneder, og hva er vel bedre enn å kunne overrekke henne nye klær?

Lørdag var egentlig en lat dag. Både jeg og Rebekka var trøtte etter å ha gått mange meter på fredag, så vi gjorde ikke stort utav oss. I alle fall ikke som jeg husker. På kvelden dro vi ut sammen med Gordon, noe som var kjempekoselig. Jeg fikk meg også en ny venn, veldig koselig!

Søndag bar virkelig preg på å ha vært ute dagen før. Jeg blir sjeldent og aldri fyllasyk, men kroppen mister liksom alt av energi, så jeg tilbragte dagen på sofaen og i sengen.

Derfor var jeg og Rebekka flinke i dag og dro på treningsstudio rundt klokken 12. Var der en god stund, dusjet og fniste, sminket oss, og dro deretter til West Quay for å handle litt nødvendigheter. Jeg klarte nemlig å smelte hårbørsten min da jeg fønet håret, og Rebekka trengte nye q-tips. Ny hårbørste kjøpte jeg. Den er rosa og søt. Jeg kjøpte også nye treningsthights, tøysko (Mine er slitte og trengte utskifting), et skjerf, sokker (Hva er det med meg og nye sokker?).

Djiiz.. Stakkars mennesker om dere faktisk leste dette. Jeg har i alle fall en fornuftig forklaring på hvorfor jeg ikke har blogget da? Kort oppsummert, helgen min har faktisk vært helt fantastisk. Hvordan var deres helg?

I enjoyed my trip to London and bought loads of things. I went out drinking on saturday, and therefore spent Sunday in bed, went to the gym and shopping today, and this is why I haven’t been updating my blog.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til I completely forgot about you guys!

  1. evanetica sier:

    Jeg synes dette var kjempekoselig, jeg! Husker goodt Camden Market og Oxford Street. Utrolig kule steder. Var der i november 2010. Haha, smelte hårbørste av å føne håret. Og jeg trodde det var ille å sette fast håret sitt i hårføneren når man føner det :p

  2. Haha, du er nå skjønn da😉

  3. Karina sier:

    Mange meter… Det høres ikke så lengt ut når du sir det på den måten😉

  4. Lene Christin sier:

    Så koselig🙂 Mye du har rukket å gjøre iløpet av en helg!

Legg igjen en kommentar

