Ask me some questions

Mens jeg sitter her og jobber med skoleoppgaver, drikker Red Bull, og forsøker for harde livet å ikke sovne, kan jeg jo spørre dere om det er noe dere lurer på?

Følelsen av å være stresset sitter hardt i akkurat nå, kanskje ikke så rart når jeg har en oppgave som skal inn om 2 timer og jeg fortsatt mangler 1700 ord.. Derfor tenker jeg at en spørsmålsrunde kan holde bloggen levende til jeg klarer å hente meg inn. Så om dere lurer på noe, fyr løs!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Ask me some questions

  1. Hvor var det du bor igjen i england? er det noen butikker du andbefaler at man bør stikke innom? jeg skal til Liverpool når jeg skal til england.

  2. Lene sier:

    Hva er det beste som har hendt deg i England?
    Hva er det verste?
    Hvordan er det med guttehistorier?
    Fester du mye i England?
    Favorittdrikke? (Alkohol)
    Favorittmat i England?

  3. Lene Christin sier:

    Trives du i England?
    Syns du Hammerfest er en fin by?
    Hvordan syns du folk og miljøet i Hammerfest er?
    Angrer du noen gang på at du dro til England?

  4. Renate sier:

    Favorittmusikk? Både band/artist og sang.
    Den aller beste sminken du vet?
    Favorittperson?
    Favorittkjendis?

Legg igjen en kommentar

