When I’m done with my essay

Dere kan tro jeg gleder meg til har levert essayet mitt på mandag.

Vel, før jeg kan levere det må jeg vel kanskje klare å starte på det, men akkurat det er detaljer.

 

Så lenge jeg har oppgaven hengende over meg, klarer jeg ikke helt å la være å tenke på den selv om jeg gjør andre ting. Derfor har jeg satt opp en liste over ting jeg skal gjøre, og nyte til det fulle, så fort oppgaven er levert.

  1. Spille The Sims.
  2. Lese ferdig The Help av Kahryn Stockett
  3. Ta bilder av fine og hverdagslige ting.
  4. Trene, jeg kjøpte meg endelig medlemskap på nærmeste treningsstudio i går.
  5. Leke med sminken min.
  6. Reise til London.
  7. Rydde rommet mitt, okei dette blir ikke noe jeg nyter der og da, men i alle fall i ettertid. Hvorfor er det sånn at når man har mye skolearbeid, så hoper rotet seg opp? Jeg ryddet jo nettopp rommet mitt!
  8. Gå tur!
  9. Treffe han fine! Eller, han skal jeg faktisk satse på å treffe allerede i helgen..
  10. Finne et solstudio. På bildet under hadde jeg nettopp kommet hjem fra Kenya. Brun og fin! Likte håret mitt da også.. Tror jeg må finne ut hvilken farge jeg hadde, også tror jeg jammen jeg må reise til et varmt land og få en fin brunfarge igjen..
  11. Se TV-serier i mange timer! Har endelig fått opp øynene for The Big Bang Theory, og jeg synes Sheldon er hilarious!
  12. Blogge. Føler jeg må blogge skikkelig nå snart.
  13. Lese blogger. Jeg henger etter på Bloglovin..

Nå kommer jeg ikke på mer i farten, men det får dere leve med. Jeg er imponert over at jeg kom på 13 ting in the first place.

The 13 things I want to do as soon as I turn in my assessment. I can’t wait! Photographing, a trip to London, TV-shows, reading books, playing The Sims and workouts is just some of the things I’m going to enjoy as soon as I’m free!

Remember my contest!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til When I’m done with my essay

  1. Liv Hege sier:

    å så brun og fin<3 å ja du hadde kjempe fin farge på håret!

  2. Godt å ha noe å glede seg til🙂 Sims! Yeah😀 Fin du var på bildet😀

  3. evanetica sier:

    Så sykt brun og fin du var!! Det kledde du godt🙂 Og godt å høre at det ikke er bare jeg som nerder Sims om dagene😀 Haha

Legg igjen en kommentar

