Early Morning Magic

Neida, jeg er ikke våken nå, jeg skrev dette i går kveld som en utsettelse på skolearbeidet..

Jeg tok disse bildene for et par dager siden da jeg satt våken hele natten og forsøkte å jobbe. Long story short, jeg fikk ikke gjort noe som helst.. Himmelen så virkelig magisk ut! Jeg har kun økt kontrastene litt fordi jeg fortsatt er i lærefasen med manuelle innstillinger på kameraet og dermed ikke helt klarer å fange øyeblikkene slik jeg skulle ønske.

Skyer har fascinert meg i flere år, og disse var så søte at de måtte foreviges i et bilde eller ti.

No, I’m not up at this time.. I took these pictures early in the morning a couple of days ago while avoiding my schoolwork. I’ve only adjusted the contrasts in the pictures because I suck at photographing when I try to set all the settings myself. The sky really looked magical!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Early Morning Magic

  1. Fy søren, disse bildene var utrolig flotte! Spesielt det første😀 Slike bilder liker eg virkelig godt. Kunne godt hatt et slikt hengende på veggen😉

  2. Utrolig vakkert!😀 Får sommer feeling!🙂

Legg igjen en kommentar

