Sigma makeup brushes

Jeg trenger virkelig nye sminkekoster.

Og jeg vet hvilke jeg aller helst vil ha også, nå må jeg bare vinne i lotto(vanskelig når jeg ikke spiller lotto..), så kan jeg kjøpe de.

Aller helst har jeg lyst til å kjøpe Sigmas 12 brush kit – Make Me Crazy. Da får jeg alt jeg kunne trenge av koster, i tilegg til at fargen er stunning!

Men jeg kunne også tenkt meg å kjøpe Tokyo i The Cities-kolleksjonen deres. Jeg ville ikke fått på langt nær alle kostene jeg vil ha, men det hadde vært en start i alle fall.

Hvis du skulle være litt rikere enn meg, og kanskje skulle ønske du hadde noen av disse kostene, så er det bare å besøke Sigmas websider og klikke hjem nydeligheten.

Og ja, jeg tjener penger om dere bestiller via den linken. Jeg får 10% av summen dere eventuelt handler for, altså ikke all verdens med penger. Men alle monner drar, er det ikke det man sier?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

6 svar til Sigma makeup brushes

  1. Anne sier:

    Ahh, denne posten skulle jeg lest i går når jeg bestilte mrs. bunny reisesettet med sigmakoster så kunne du fått litt av det :/

  2. Desiree sier:

    mmm de var jo bare lekre!! Hadde jeg vært flinkere med koster og makeup så hadde jeg bestilt 🙂

    Takk for svar på håndkremen, kanskje jeg får henne til å kjøpe den rosebud 🙂

    I går kveld skulle jeg gå inn på bloggen din med Ipaden min, bloggen din kom kjempestilig opp på den! Delt opp i innlegg, og sider man kunne bla på, virkelig kult! Min blogg kommer helt vanlig opp, kjedelig. Men jeg fikk ikke til å kommentere, klarte ikke skrive i selve kommentarfeltet da. Ville bare du skulle vite at den så helt annerledes ut.

    Ha en superduper onsdag!

  3. Monika sier:

    Utrolig kult design på dem, og elsket den «boksen» man kunne ha dem oppi, kjempesmart løsning! Syntes ikke det gjør noe at folk bruker affiliatelinker jeg, noen tar det jo som at man prøver å lure dem, men det er jo bare at dersom noen skulle kjøpe noe på grunn av deg, så får du litt for det, og det er jo bare vinn-vinn situasjon! Jeg trenger ikke børster nå, men uansett et bra tips, skal ha det i bakhodet om Mac børstene jeg har nå blir utslitt.. !

Legg igjen en kommentar

