Result!

Må jo vise dere hvor fantastisk håret mitt ble etter en runde med glattetang.

Ignorer mangelen på sminke. Jeg har ikke for vane å legge ut bilder av meg når jeg ser såpass trøtt ut, men jeg tenkte ikke så langt før jeg tok bildet. Her ser dere altså forskjellen til en viss grad. Håret mitt ser egentlig veldig flatt ut her..Litt mer sminke på etterbildet, men ikke en veldig sminket dag kan man si. Hadde bare planer om å besøke legen og ellers skulle tiden min gå til skolearbeid. (jeg må kanskje starte snart da..) Lite visste jeg om at været i Southampton skulle ødelegge både hår og det lille som var av sminke før jeg rakk å komme meg halvveis til sykehuset. Og lite visste jeg i alle fall om at jeg skulle handle på en ny butikk med en småkjekk fyr bak kassen.. Ja, jeg vet jeg har store bekymringer i livet. Følte det var på tide med litt overfladisk svada etter alle mine deprimerte, tåredryppende innlegg de siste månedene.

Legen spurte forresten om jeg var gravid. Jeg lo av henne, men til tross for alle mine forsikringer om at det var jeg ikke, så tvang hun meg til å ta en graviditetstest. Som ventet kom den tilbake negativ. Jeg prøvde å forklare henne at jeg kun er kvalm fordi vi har mugg i huset.. Hun fant forresten ut at jeg er frisk som en fisk hvis det var noen som skulle lure på det, og det er heller ingen Linn Marit junior på vei i nær fremtid. Haha, det skulle tatt seg ut dere. Meg som mor, hahahaha! Jeg kunne lært det stakkars barnet alt jeg kan og vet om innebandy, sminke og Harry Potter. For et smart barn jeg ville fått!

I love my new straightening iron from GHD. Sadly the weather in Southampton ruined both the tiny amount of makeup I put on and my hair, before I reached the doctors office.. Little did I know that I would see a hunk standing behind the cash register in the new store me and Rebekka visited..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Result!

  1. Ser forskjell ja🙂 Nydelige deg🙂

  2. Haha, du er bare søtest❤ Vet du det?

  3. Desiree sier:

    Se så fin du ble! Har selv ghd sin slettetang og jeg skal si deg at den er bare megabra!! Så det lønner seg faktisk å kjøpe kvalitet når det gjelder det!

Legg igjen en kommentar

