Forandring fryder

I det siste har jeg utsatt og utsatt og utsatt skolearbeidet mitt. For å ha en «gyldig» grunn, har jeg både ryddet og ommøblert soverommet mitt.

Den minst «fine» delen av rommet mitt. Jeg sa til meg selv da jeg flyttet hit at jeg skulle ha et veldig enkelt rom med en ren stil.. Å prøve å si noe slikt til meg er som å lære en katt å bjeffe.. Jeg kommer ikke unna den barnslige og rotete personligheten min. Ja, jeg bruker skolebøkene til å holde oppe døren.

Slik som dette ser sengen min kun ut når jeg skal ta bilder. Ellers ligger alt i en ball.. 

Sannsynligvis det minst brukte området på hele rommet. 

Denne «fant» Karen og jeg sist hun var på besøk hos meg. Den ropte liksom: «Linn Marit, ta meg med! Jeg fryser!» Eller noe sånt..Døren inn til rommet mitt. Det irriterer meg veldig at jeg ikke kan ha alle disse bildene på innsiden. Men der henger jo alle jakkene mine..

Fine detaljer❤

Jeg har så mange smykker at jeg ikke har plass til alle på smykkestativet mitt. Derfor fikk de fineste æren av å være dekor sammen med alle solbrillene mine.

Cosmo og varmeflaske❤

Sminkehjørnet mitt. Fant ut at det var bedre lys på andre siden av rommet, også føler jeg at jeg lettere kan holde styr på sminken når jeg får skuffene litt høyere. Ignorer at de fire store skuffene ser ut som om de har vært i krigen.. Huseier sa han skulle skifte den ut, men det skjer visst ikke på denne siden av nyttår..

Over the last couple of days I’ve both cleaned and redecorated my bedroom. All that just to avoid doing my schoolwork.. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

9 svar til Forandring fryder

  1. Liker rommet jeg!😀 Veldig personlig preg!🙂

  2. Haha, liker deg og den røde kjegla di!😉

  3. Liv Hege sier:

    så fint rom du har<3 glede mæ til å komme å besøke dæ😉

  4. evanetica sier:

    Så kooselig rommet ditt er😀

Legg igjen en kommentar

