Jeg vil ha post

Jeg får stort sett aldri post i dette landet..

De eneste som gidder å sende meg noe som helst er den engelske banken min og diverse butikker rundt i byen hvor jeg har rabattkort og slike ting.. 

Så den mest spennende posten jeg får, det er pakker når jeg selv bestiller meg ting. Men hvor er gleden i det? Det har jeg jo tross alt betalt for selv.. Okei, det er gøy med pakker man har bestilt selv også.

Poenget er at jeg vil ha post. Brev, pakker, kort! Så mamma, om du leser dette, du må gjerne videreformidle dette til alle hjemme som kunne tenke seg å sende meg et brev eller ti, og du må gjerne sende meg noe selv også.

Adressen min er fortsatt:
16 Padwell Road
SO14 6QZ
Southampton
United Kingdom

(Jeg går ut fra at det ikke skader å legge adressen inn her.. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg er folkeregistrert på den, og jeg skal jo tross alt heller ikke bo her mer enn et halvt år til..)

Og ja! Rebekka og Veronica får post hjemmefra hele tiden! :p

I want mail! No one ever sends me letters, post cards or packages.. So now I hope that my mother at least will send me something..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Jeg vil ha post

  1. Hihi, skal sende deg noe jeg 😉

  2. Monika sier:

    Haha, så søtt innlegg, nå måtte jeg smile! Husker det var utrolig koselig å få post når jeg bodde i Afrika 🙂 Krysser fingrene for deg, og at det snart kommer mer spennende ting dalende ned i postkassen din!

Legg igjen en kommentar

