Studio Matte Lip Colour – Praline

Jeg fikk spørsmål om fargen på dette produktet, og da tenkte jeg at det enkleste er nok å vise en swatch på hvordan den ser ut.

Først et bilde fra E.l.f. sine sider, sammen med bilde av deres swatch:

Jeg synes ikke fargen er lik den på bildet. I mine øyne er den mer brun og kanskje også litt mer rød. Min swatch. Måtte bruke blitz, så det ødela fargen litt, men den er ikke veldig annerledes. Kanskje en anelse mer brun tror jeg.

Her har jeg den faktisk på meg, og da ser den jo egentlig veldig rød ut. Men her har jeg lip gloss fra Bobbi Brown over også, så det gjør jo noe med fargen. Jeg bruker veldig lite av denne når jeg først tar den på, for jeg har fortsatt ikke helt blitt vant med tanken på å ha andre farger på leppene enn min egen og blank lip gloss.

Dere får kjøpt den her. 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Studio Matte Lip Colour – Praline

  1. Fargen så mye finere ut på deg enn på selve swatchen – for da så den nemlig veldig brun ut :p

  2. evanetica sier:

    Den så jo egentlig helt lyserosa ut først! Eller var det samme fargen? Iallfall stilig produkt 🙂 Elf ja.. helt glemt det!

Legg igjen en kommentar

