Mine favoritter: 2011

Mine sminkefavoritter fra året som har gått. 

Jeg er veldig skiftende når det kommer til hvilken sminke, hudpleie og hårprodukter jeg liker best. Så egentlig vil vel dette innlegget bli en oppsummering av mine favorittprodukter på slutten av året, med et par innslag av gamle favoritter og nye tilskudd i sminkesamlingen.

Foundation fra Tikei, Color Wheel Mosaic Face Powder fra NYC, Some Kind-a Gorgeous fra Benefit, Too Faced Absolutely Invisible Candlelight, Boiing fra Benefit.

Handkrem fra L’Occitane. Jeg har to andre versjoner også, men disse var ikke tilgjengelig under fotoshooten. 

Lip balm fra Eos. Fant disse på Cubus, 3 for 99 kr. 

Magnetized Nail Polish i fargen Lillac fra 17, OPI Divine Swine (denne fikk jeg i julegave av søteste Maria), Depend #220 (som jeg fikk fra Blogkeen), Pearly Frost fra Isadora (Som jeg fikk av min lillesøster til jul) 

Lip gloss fra Bobbi Brown og Lip Stain i fargen Praline fra Elf. 

MAC Zoom Lash og Clinique High Impact Mascara. Begge i reisestørelse, så om noen ønsker å kjøpe en eller begge til meg i full size, så be my guest! 

Big Beautiful Eyes fra Benefit, MAC Amber Lights (min aller første øyenskygge fra MAC som jeg kjøpte rett før jul) og NYX Nude on Nude (som jeg vant på bloggen til Nora i 2011

Acqua di Gioia fra Giorgio Armani. Mine søte housemates kjøpte denne til meg i julegave, og jeg elsker den! 

Etter at frisøren skamklipte meg i desember, har jeg vært nødt til å glatte håret ganske ofte. Dette hadde jeg aldri kunnet gjøre om det ikke var for Batiste Dry Shampoo. Den sørger for at jeg ikke trenger å vaske håret hver eneste dag, og dermed kan jeg faktisk gå med rett hår to dager på rad. 

Decléor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Cream, Eyes It’s Potent! Fra Benefit og Decléor Essential Balm.

Til slutt må jeg bare beklage at kvaliteten på bildene blir så som så for tiden. Jeg gjør et tappert forsøk i å lære meg å ta bilder på manuell, og jeg har aldri vært noe flink til å justere blenderåpningen. Er vanskelig nok å skulle forholde seg til lukkertid og ISO liksom.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Mine favoritter: 2011

  1. Lene Christin sier:

    Den lip stainen fra elf, er den rød? Fine favoritter, har veldig lyst å prøve EOS’ene🙂

  2. Marie sier:

    Ååh, nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg får Gone Gonzo!😀 Den rosa er også såå fin😀

  3. Liv Hege sier:

    Æ glæde mæ til å komme til england for og shoppe masse!! å du må hjelpe mæ med å finne massebra sminke😀 savne dææ<3

  4. Her var det mye fint🙂 Liker slike innlegg!😀

  5. Desiree sier:

    mmm vi blir aldri for gamle for å ha en forkjærlighet for kosmetikk :)) De håndkremene fra Loccitane, liker du dem? Jeg fikk anbefalt dem, og fikk mamma til å kjøpe den med shea butter, blå ring på. Men jeg synes den lukter veldig sterkt. Jeg liker god lukt på håndkremen, men ikke at den stinker. Så jeg klarer ikke ta den på før jeg skal sove. Er det svakere og bedre lukt i de andre? For da skal jeg be datteren som er ute og reiser nå om å se på Gardemoen når hun kommer hjem.

Legg igjen en kommentar

