Versatile blogger?

Hele greien går ut på å liste opp syv ting om seg selv. Søteste Sophie hadde den på bloggen sin, og jeg tenkte det kunne være gøy å se om jeg klarte alle syv.

  1. Jeg krever enormt mye av meg selv i de aller fleste sammenhenger, og skuffelsen sitter dypt om jeg føler jeg ikke har gjort mitt beste.
  2. Jeg har en ekstremt kort lunte, og jeg blir fort sint.
  3. Jeg finner glede i de minste ting. Ser jeg for eksempel en sommerfugl eller et ekkorn, så smiler jeg.
  4. Når jeg blir sint blir jeg som oftest veldig stille, eller jeg rett og slett tyr til det mest barnslige og går fra rommet.
  5. Jeg har en ekstremt dårlig selvtillitt.
  6. Noe av det morsomste jeg vet, er å bli kjent med nye mennesker. Men jeg er utrolig dårlig til å opprettholde kontakt med de jeg kjenner fra før av..
  7. Jeg er ekstremt god på å finne negative ting å si om meg selv, men veldig dårlig på å finne positive ting.

Utrolig hvor vanskelig det skulle være å finne noe positivt å si om meg selv og personligheten min..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Versatile blogger?

  1. Monika sier:

    Syntes du er tøff uansett, som skriver et sånt innlegg og deler sånt med alle!🙂 Kjenner meg i alle fall veldig igjen i nummer 1, er akkurat sånn selv, kan bli veldig slitsomt i lengden. Men, har jo også oppnådd mye positivt på grunn av det da. Uansett, lykke til, tror det er et stykk på vei til god selvtillit bare å være bevisst på at man ikke har det også jeg, da. Da kan man på en måte gjøre noe med det🙂 Og fin blogg forresten!

    • Linn sier:

      Takk!🙂 Ja, det blir jo som med så mange ting. Er man først klar over en av sine mangler eller problemer, så er man et skritt nærmere å få gjort noe med det.

Legg igjen en kommentar

