Sunny days!

Da jeg kom tilbake til Southampton, innså jeg at jeg trengte nye solbriller. For her har vi jo noe så fint som solskinn og plussgrader!

Ettersom jeg er ekstremt dårlig til å ta vare på solbrillene mine, og alltid glemmer å legge te tilbake i etuiet, kjøper jeg helst billigst mulig. Derfor var lykken stor da jeg så på solbrilleutvalget til Primark i går.

Disse to parene kostet meg under 20 kroner, noe som passer perfekt. De kommer jo garantert til å være ødelagt før sommeren kommer.. Hadde jeg ikke eid en smule selvbeherskelse, skal dere ikke se bort fra at jeg hadde kjøpt minst fem par til. Det var så mange fine farger å velge mellom!

Jeg innså at jeg nesten ikke eier klær med farger da jeg vasket klær i går. Klesstativet er fyllt opp med sorte klær, med noen få innslav av gult, rosa og blått fra sokker, undertøy, singletter og pysjbukse.. Derfor passer det jo veldig godt at solbrillene er så fargerike som de er. De kan liksom bryte de helsorte antrekkene mine litt opp.

Jeg vet jeg sa jeg ikke hadde noen nyttårsforsetter, men jeg tror nesten jeg må skaffe meg et likevel:

Kjøpe klær i flere farger enn svart..

I bought these sunglasses for only £2 at Primark, I love them! They will spice up my all black outfits. I know I said I did not have any new years resolutions, but I have to have one after all: Buy more colored clothes..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Sunny days!

  1. Mira sier:

    Må være deilig å ha sånt vær som gjør at man går til innkjøp av tøffe solbriller😀

  2. Marie sier:

    Så UTROLIG deilig å ha sol og plussgrader!! Her er det nesten 15 cm. med snø, det snødde HELE lørdag, og det ser ikke ut som at snøen kommer til å forsvinne med det samme ..😦

    Jeg har nesten aldri skjønt greia med å bruke tusenvis på solbriller, jeg kan og burde hvertfall aldri gjøre det, for jeg legger dem på de merkeligste steder, og så finner jeg dem igjen og glassene er oppripet og umulig å se gjennom :p Så da blir det som regel slike fra Glitter, HM, Cubus og lignende, men er jo greit da, tenk så mye penger man sparer😀

    Sv: Ååh, Péridot er helt FANTASTISK! En av mine store neglelakkfavoritter! Den er så vanvittig kul, ser litt gull ut, litt grønn og turkis! Den er så kul! Hvordan er prisene på Chanel neglelakk på parfymerier i England da?🙂

  3. Genialt! Eg vil også på primark.. søren og! :p Synes det var et veldig godt nyttårsforsett du har laget deg😉

  4. Monika sier:

    Åh, skulle ønske det var behov for solbriller her hjemme også, haha! Kos deg masse med sola🙂

  5. Sophie sier:

    Bra nyttårsforsett!🙂 Me like. Veldig kule solbriller.

Legg igjen en kommentar

