My precious!

Noe av det mest dyrebare jeg har.

Gifteringene til bestemor og bestefar. Ord kan ikke beskrive hvor mye det betyr for meg å ha disse. Fikk bestemors ring da hun gikk bort, og for et par dager siden kom pappa hjem etter å ha ryddet ut av leiligheten til bestefar. Han hadde med seg bestefars ring, og sa at den skulle jeg ha.

Jeg trenger egentlig ingen andre ting for å huske besteforeldrene mine, for jeg har alle minnene, og de er verdt mer enn all verdens eiendeler.

Two of the most precious things I own, my grandparents wedding rings. I got my grandmothers ring when she passed away, and I got my grandfathers ring a couple of days ago. I don’t need a lot of things to remember the people I love, I just need the memories.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til My precious!

  1. Lene Christin sier:

    Så fint at du har begge ringene🙂 Betyr nok mye for deg og besteforeldrene dine❤

  2. SV: Ja hun har en helt fantastisk blogg❤

  3. Helene sier:

    Alltig flott å ha slike ting for å minnes noen🙂

    SV: Tror alle trenger minst fem Helmere😉

  4. evanetica sier:

    Åå, det var utrolig fint!

Legg igjen en kommentar

