Bloggportrett

Søte Charlett har latt meg være med på bloggportrettet på bloggen hennes.

Dere kan lese det her om dere vil.

Jeg er endelig tilbake i Southampton, og ligger i skrivende stund godt under dyna og venter på at søvnen skal komme krypende. Morgendagen blir stressende, og den ser slik ut (I tilfeldig rekkefølge):

  • Gå på biblioteket og finne bøker om kjøp/salg av fotballspillere.
  • Kjøpe premie til konkurransen jeg har lovet dere.
  • Få sendt noen julegaver over til Norge. Ja jeg glemte de da jeg stresset før jul..
  • Starte å skrive essay om kvinneidrett og samtidsproblemer der..
  • Rydde rommet mitt, for det rakk jeg jo ikke å gjøre i fjor..
  • Vaske klær, skittentøyskurven er full..
  • Handle mat, kjøleskapet og kjøkkenskapet er så tomt at det er ekko..
  • Kjøpe inn diverse toalettsaker og slikt som jeg mangler.
  • Forberede presentasjonen jeg skal ha denne uken. HVIS jeg finner tidligere nevnte bøker..
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Bloggportrett

  1. Desiree sier:

    Da har du jaggu mæ fått mæ til å melde mæ på den der likenshare også ;))

    Lykke til med alt du skal gjøre, går nok kjempebra!

  2. Skal lese bloggportrettet 😉

    Oj, ser ut som at du har mye å gjøre 😦 Håper du får gjort alt du skal, søte 😀

Legg igjen en kommentar

