Celebert selskap

Søteste Lene Christin har satt opp blogroll på bloggen sin, og jeg er så heldig at jeg får stå på den listen.

Listen er over skjønnhetsbloggere, så jeg føler kanskje jeg må bli litt flinkere til å legge ut mer makeup og sånt da. Eller hva tror dere?

Som dere kan se er jeg i celebert selskap med utrolig mange flinke bloggere. Det kan vi like!

Lene Christin have set up a blogroll for her blog, and I’m on the list with all the big makeup and beauty bloggers. I feel like I should probably write a bit more about makeup and stuff now.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Celebert selskap

  1. Lene Christin sier:

    Ja det var ett hint Linn😉 Neida, du hadde jo litt skjønnehetsrelatert innimellom! Uansett, så leser jeg jo bloggen din og det ville vært feil å IKKE hatt deg der🙂

  2. Det er jo kjekt å bli satt pris på🙂

Legg igjen en kommentar

