Like’n’ Share

Jeg har meldt meg inn hos Like’n’Share.

For å få forklart hva Like’n’share er for noe, er det enklere om jeg bare limer inn det de har skrevet om seg selv. På den måten får dere et mer riktig bilde av hva de driver med.

«Om LikenShare 

Vårt formål er å skape ekte kommunikasjon på sosiale medieplattformer. Vi lar forbrukerene dele sine erfaringer om nye varer og tjenester, og skaper vareprat og buzz.

Vi gjør det slik: Vareprøver gis til utvalgte medlemmer mot at de deler sine erfaringer  i sosiale medier. 

Dagens forbrukere har mer innsikt og er flinkere til å dele sine erfaringer på en god måte. Dagens forbrukere lytter til hverandre. Tradisjonell markedsføring forsvinner, og nye informasjonskanaler åpnes. 

Hva stoler du mest på: dine egne erfaringer, reklame, eller tv og aviser? Massekommunikasjon har vært den store troverdighetstaperen i mange år,  også norske medier mister troverdighet. 

Samtidig opplever vi at nettet gjør det mulig å utvide den sosiale kontakten mennesker i mellom. Når vi deler våre erfaringer med vennekretsen vår, lytter vi, og tar til oss erfaringene.»

Du kan også melde deg inn. Det er bare å gå inn på Like’n’share sine nettsider her.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til Like’n’ Share

  1. Eg meldte meg inn der i går🙂 Blir spennende å se om eg får noen tilbud! Er også medlem hos Buzzador🙂

  2. Helene sier:

    Har vært medlem der en god stund og fått invitasjon til flere flotte kampanjer🙂

Legg igjen en kommentar

