New Years Resolutions

Hvert eneste år på denne tiden setter tusenvis av mennesker verden over, mål for det nye året. 

Jeg har ikke satt meg noen mål. Jeg klarer rett og slett ikke.. Alle mine drømmer og ønsker er for bak mål til at de kan gjøres noe med. Jeg har enormt mye jeg ønsker å få gjort, vil forbedre med meg selv og vi gjøre for andre.

Men jeg vet med meg selv at ingenting av det kommer til å bli gjort, jeg kommer ikke til å bli forbedret på noen som helst måte, og drømmene mine kommer aldri til å gå i oppfyllelse. Hvordan skulle jeg fått oppfyllt noe som helst da? Ja, her er holdningen min veldig negativ, men jeg vet selv hva drømmene mine er, og da vet jeg også hvor lite oppnåelig alt der.

Har du noen nyttårsforsetter?

Every year around this time, thousands of people all over the world set themselves goals for the new year. I’m one of the exceptions. I think all my dreams and hopes are to far from reality to actually be something that I or others can do something about…

Do you have any new years resolutions?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

7 svar til New Years Resolutions

  1. Visst kan du også oppnå ting! Du må ha troen på deg selv, ellers kommer du aldri noen vei, du er hva som trengs for å oppnå egne drømmer🙂 Gode ønsker sendes deg for 2012!

  2. Linda Helén sier:

    Ingenting er umulig!!🙂

  3. SivLene sier:

    Tror nok at selvtilit og et positivt bilde på deg selv er nøkkelen her, og den eneste som kan gjøre noe med det er deg;) Jeg har aldri likt nyttårs forsetter, vil man ha noe gjort må man gjøre det der og da, ikke skape masse press for framtiden.

  4. Desiree sier:

    Hvordan skal du få oppfyllt noe som helst…. Ja det var jo et godt spørsmål, Linn….
    Jeg har jo fulgt litt med deg i bloggen din, og jeg leste nå tilbake på det du skrev med tilbakeblikk på året som er gått, og det jeg ser er jo at mye av dine ønsker og mål har jo i fjor gått i oppfyllelse. Nå er det et nytt år, og jeg tror nok at mange av tingene du ønsker skal skje, kommer til å skje. Tankens kraft skal man heller ikke se bort i fra… Jeg vet du sliter, spesielt med skolen, men jeg har stor tro på at også det kommer du til å fikse!
    Du er langt nede nå, du har mistet en kjær en, kondolerer så mye til deg og familien din! Jeg skjønner at du ikke akkurat nå ser så mye håp, men sakte men sikkert vil det komme tilbake og du kommer sterkere ut av det. Ha tro på deg selv, for jeg tror mange andre rundt omkring deg har det!

    Godt nytt år, Linn!

    Stor klem til deg i denne vanskelige tiden!

  5. Klarer aldri å holde dem 100 % uansett!😛 Men trening har jeg begynt med for en tid tilbake, og generelt sundt kosthold, så derfor så skal jeg fortsette med det🙂

  6. Sophie sier:

    Godt nytt år, kjære. Har du lyst til å sende meg adresse og info på myawesomebeauty @ gmail.com så jeg kan sende deg en liten gave? De første tre månedene bloggen min var oppe så har du vært den som har kommentert mest og vært søtest, så jeg vil bare sende deg en liten takk.🙂

Legg igjen en kommentar

